Dio budućnosti u tragovima prošlosti
ASOC ZID
PREDSTAVLJAČKA STRATEGIJA
Naše istraživanje prati projekt „Rekonstrukcija dvoraca Pejačević – Velikog i Malog“. Projekt predstavlja razvoj integriranog turističkog proizvoda koji se temelji na rekonstrukciji najznačajnijih kulturnih objekata s pripadajućom infrastrukturom, razvoju znanstveno-edukativnih elemenata, ulaganju u slobodno vrijeme i rekreaciju te hortikulturnom uređenju. Njime se nastoji zaokružiti turistička ponuda Našice bazirana na kulturno-povijesnoj baštini obitelji Pejačević i povezati s ostalim oblicima turizma te stvoriti novu turističku destinaciju čija se ponuda temelji na bogatoj kulturnoj i glazbenoj povijesti. Cilj našeg istraživanja je potaknuti na aktivno i kritičko promišljanje o mogućnostima korištenja novca iz ESIF-a te pronaći opravdanost realizacije projekta. |
Anketiranjem i intervjuiranjem građana, nositelja projekta te stručnjaka, saznali smo da svi izražavaju zadovoljstvo i oduševljenje projektom te navode da je to hvale vrijedna promjena kojih treba biti što više. Bivši gradonačelnik, Josip Miletić kaže: „Sadržaji vezani uz kulturnu baštinu privući će veći broj posjetitelja u Grad Našice što bi se trebalo pozitivno odraziti na razvoj lokalnog gospodarstva.“ Zastupnik u EU parlamentu, Karlo Ressler naglašava: „Veseli me svaki uspjeh grada Našica pa tako i ovaj projekt.“ Ravnateljica Zavičajnog muzeja, Silvija Lučevnjak navodi: „Baština obitelji Pejačević predstavlja kamen oko kojeg se mogu isplesti različite priče“. Nabava radova i usluga nadzora obavljena je otvorenim postupkom javne nabave, a odabrane su ekonomski najpovoljnije ponude. |
Budući da je projekt iznimno opsežan, mogli smo pratiti samo obnovu i revitalizaciju kulturne baštine te djelomično razvoj pratećih turističkih sadržaja, a rezultate projekta, koji će biti vidljivi tek po završetku projekta, koji se odnose na razvoj kulturno-znanstvenih, edukativnih i interpretativnih sadržaja u funkciji razvoja turizma temeljenog na kulturnoj baštini, razvoju pratećih turističkih sadržaja, osiguranju adekvatnog pristupa kulturnim dobrima te pratećim sadržajima te aktivnostima promocije, marketinga i brendiranje kulturne baštine, nastojat ćemo pratiti po završetku projekta građanskim praćenjem, različitim aktivnostima na društvenim mrežama, izradom kreativnih promotivnih sadržaja, video uradaka te uključivanjem u rad lokalne zajednice. |
ZAVRŠNI KREATIVNI RAD