Stručno povjerenstvo za odabir najuspješnijeg tima u okviru Pilot projekta „ASOC – Prekogranična suradnja Interreg Italija – Hrvatska“ je provelo postupak vrednovanja aktivnosti, izvješća i slobodno izabranog kreativnog sadržaja za 4 para srednjih škola koje su sudjelovale u aktivnostima Pilot projekta.
Pilot projekt „ASOC – Prekogranična suradnja Interreg Italija – Hrvatska“ u kojem su sudjelovale srednje škole iz Hrvatske i Italije s ciljem provedbe građanskog praćenja prema konsolidiranom ASOC modelu, uspješno je završen.
U Pilot projektu koji je proveden u suradnji talijanskog Odjela za kohezijsku politiku, talijanske Agencije za teritorijalnu koheziju, talijanskog Ministarstva obrazovanja, hrvatskog Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU, hrvatskog Ministarstva znanosti i obrazovanja te Upravljačkog tijela Programa Interreg V-A Italija-Hrvatska 2014.-2020. sudjelovalo je četiri para škola iz dviju država.
Svaki hrvatsko-talijanski par škola, odabran od strane tijela državne uprave dviju zemalja, odabrao je za građansko praćenje po jedan projekt Programa prekogranične suradnje Interreg Italija-Hrvatska 2014.-2020.:
Talijanska škola | Hrvatska škola | Odabrani projekt za praćenje |
IIS “Alessandro Volta” PESCARA | Gimnazija DUBROVNIK | Coastenergy |
Istituto tecnico per Attività Sociali “G. Deledda – M.Fabiani” Trieste | Srednja škola DUGA RESA | KeyQ+ |
IIS “Giovanni Boccardi” TERMOLI (CB) | Srednja škola BUZET | HISTORIC |
Liceo Scientifico “E. Majorana” BRINDISI | Poljoprivredna, prehrambena i veterinarska škola Stanka Ožanića ZADAR | KeyQ+ |
Radove timova ocjenjivalo je Stručno povjerenstvo (ovdje možete pronaći informacije o sastavu Stručnog povjerenstva) koje je između tri para škola koje su uspješno završile sve projektne zadatke (Pescara – Dubrovnik, Termoli – Buzet, Brindisi – Zadar) izvršilo odabir najuspješnijeg para škola na osnovu 5 kriterija ocjenjivanja:
- sposobnost planiranja istraživanja građanskog praćenja
- sposobnost prikupljanja i analize podataka kroz njihovu vizualizaciju u statičkoj i/ili dinamičkoj infografici
- elementi građanskog praćenja kroz praćenje učinkovitosti i pripovijedanje (storytelling)
- komunikacija, kreativni rad i sposobnost predstavljanja priče o istraživanju (storytelling)
- djelotvornost i dosljednost grafičkog/vizualnog stila i kreativnost sadržaja vezanih uz identitet tima, temu istraživanja i provedbu građanskog praćenja
Temeljem detaljno provedenog postupka vrednovanja, donesena je odluka o odabiru najuspješnijeg para kojom je par škola Termoli-Buzet (tim „histo-CRIT-icall“) s najviše ostvarenih bodova odabran za najuspješniji tim projekta ASOC Interreg u školskoj godini 2021./2022. Učenici i nastavnici pobjedničkog tima pozvani su da sudjeluju na posebnom događaju koji će se održati 8. srpnja u Trstu.
Na događaju koji organiziraju Upravljačko tijelo i Zajedničko tajništvo Programa Interreg Italija-Hrvatska 2014.-2020. sudjelovat će mrežnim putem i sve ostale škole uključene u projekt.
Čestitke pobjednicima te posebna zahvala svim školama koje su sudjelovale u Pilot projektu te svojim zalaganjem i entuzijazmom osigurale uspjeh ovog projekta koji ima potencijal proširenja i na druga prekogranična područja u sljedećim godinama.