IZVJEŠĆE O PROVEDENOM GRAĐANSKOM PRAĆENJU NA PLATFORMI MONITHON.IT
|
AKTIVNOSTI GRAĐANSKOG PRAĆENJA ODABRANOG PROJEKTA
Poduzetnost i suradnja
Lekcija 3 Pilot projekta trebala je biti provedena kao aktivnosti terenskog istraživanja. Zbog epidemije koronavirusa u našoj zemlji, svi naši planovi takvog istraživanja su otkazani. Planirana istraživačka pitanja smo umjesto pri posjetima postavili putem elektroničke pošte.
Pitanja smo uputili na adrese elektroničke pošte sljedećih uključenih u provedbu projekta „Tehnološki inkubator Nova Gradiška“:
- Grad Nova Gradiška, nositelj projekta
- Industrijski park Nova Gradiška d.o.o., nositelj projekta
- CTR Brodsko-posavske županije (Centar za razvoj), partner projekta
- Poduzetnik Bernard Kumić, zainteresiran za korištenje ureda i usluga inkubatora nakon otvorenja inkubatora (Zahtjev za iskazom interesa, nalazi se na mrežnom mjestu tin.ipng.hr)
Fotografije su nam ljubazno ustupili ispitanici.
Odgovori na naša istraživačka pitanja su nastavak istraživanja prikupljanja podataka i analiziranja.
Iz Grada Nova Gradiška na pitanja nam je odgovarala dogradonačelnica Ivana Trupinana pitanja pitanja upućena Industrijskom parku Nova Gradiška d.o.o., odgovorila je voditeljica projekta „Tehnološki inkubator Nova Gradiška“ Sandra Petrović i ravnatelj Industrijskog parka Nova Gradiška d.o.o. Adam Đanić. Na pitanja koja smo uputili na adresu Centra za razvoj Brodsko-posavske županije, odgovor smo dobili od voditeljice odjela za malo i srednje poduzetništvo Dubravke Mirković. Mladom poduzetniku iz Nove Gradiške Bernardu Kumiću smo uputili pitanje o njegovom interesu za korištenje ureda i usluga inkubatora nakon njegova otvaranja i stavljanja u funkciju. Odgovore naših suradnika smo povezali u cjelinu koja je nastavak našeg istraživanja Lekcije 2 Pilot projekta.
POSTAVLJENA PITANJA
Koji su građevinski aspekti projekta „Tehnološki inkubator Nova Gradiška“, jesu li uključeni nabavljači i radnici iz našeg kraja? |
Dana 1. srpnja 2019. u prostorijama Poslovno inovacijsko potpornog centra u Industrijskom parku Nova Gradiška, poduzeće Industrijski park Nova Gradiška d.o.o., nositelj projekta „Tehnološki inkubator Nova Gradiška“ potpisalo je Ugovor o izgradnji poslovne građevine tehnološkog inkubatora s poduzećem GIC Gradnje d.o.o. iz Zagreba te Ugovor za usluge stručnog nadzora gradnje s poduzećem Ingri d.o.o. iz Ruščice.
Poduzeće GIC Gradnje d.o.o. surađuje s tvrtkama s područja Nove Gradiške prilikom izvođenja građevinskih radova i nabave potrebnim materijala te su na taj način uključeni i radnici s lokalnog područja, a što pozitivno utječe na povećanje obujma posla i prihoda lokalnih tvrtki. Realizacija projekta „Tehnološki inkubator Nova Gradiška“ uključivat će izgradnju i opremanje objekta ukupne površine 5.046 m2 s 55 prostornih jedinica veličine od 15 do 223 m2 te će biti izgrađena u skladu s međunarodno priznatim certifikatom zelene gradnje LEED. |
Koliko je otežano upravljanje projektom zbog koronavirusa? |
Korona virus svakako utječe na provedbu projekta, na način da je redovna komunikacija između IPNG-a i tijela nadležnih za provedbu projekta (SAFU i MINGPO) te izvođača radova bitno promijenjena na način da je svedena isključivo na elektronsku i telefonsku, bez održavanja koordinacijskih sastanaka i bez mogućnosti provedbe terenskih provjera tijeka provedbe projekta od strane nadležnih tijela. No, bez obzira na takve uvjete projekt se i dalje nastavlja provoditi u skladu sa zadanim terminskim planom aktivnosti. |
Postoje li kakvi tehnički ili administrativni problemi pri izvedbi završne faze projekta? |
Tehnički problemi u izvedbi završne faze projekta „Tehnološki inkubator Nova Gradiška“ pojavili su se zbog izbijanja pandemije korona virusa jer su uvjeti rada specifični i odvijaju se dinamikom koja je sporija od planiranog. Primjerice, doći će do kašnjenja kod isporuke namještaja i informatičke opreme zbog nemogućnosti pravovremene nabave materijala za izradu namještaja od strane dobavljača, kao i pojedinih stavki informatičke opreme koje je potrebno uvesti iz drugih zemalja.
Ovdje se možemo nadovezati te mogu reći kako projekt neće moći biti završen u lipnju ove godine kako je planirano, prema informacijama kojima trenutno raspolažemo bit će nužno odgoditi završetak provedbe projekta za dodatnih 2 ili 3 mjeseca. Sama izgradnja objekta bit će završena krajem svibnja, ali nakon toga potrebno je i opremiti objekt, napraviti tehnički pregled te reviziju cjelokupnog projekta, a za što će nam biti potrebno dodatno vrijeme, posebice ukoliko budemo nastavili raditi u ovakvim otežanim uvjetima još neko duže vrijeme. |