Sadržaj ove lekcije odnosi se na upoznavanje s definicijama kohezijske politike, ASOC-a, Europske teritorijalne suradnje, Programa prekogranične suradnje Interreg V A Italija-Hrvatska, građanskog praćenja i metodama istraživanja. U okviru lekcije započinje se s planiranjem provođenja projekta građanskog praćenja. Nakon uvodne prezentacije o glavnim pojmovima i definicijama učenici/ce stupaju u kontakt sa svojim talijanskim projektnim parom te zajedno odabiru javno financirani projekt koji žele pratiti i osmišljavaju aktivnosti za provedbu cjelokupnog istraživanja ASOC Interreg. Kroz aktivnosti lekcije prikupljaju se podaci o odabranom projektu, od administrativnog slijeda dokumenata koji je doveo do njegove provedbe do kontekstualnih podataka i informacija, cilj prikupljanja raznih podataka i informacija je da učenici/ce nauče ispravno i cjelovito dokumentirati sadržaje, koristeći službene i pouzdane izvore podataka.
Glavni rezultati lekcije
- Naučiti što je kohezijska politika Europske unije, što je Europska teritorijalna suradnja a što Program prekogranične suradnje Interreg V A Italija-Hrvatska i kako se provode u Republici Hrvatskoj.
- Naučiti što je građansko praćenje, od čega se sastoji, koji su dostupni alati za njegovu provedbu
- Stupiti u kontakt sa talijanskom partnerskom školom i odabrati najzanimljiviji projekt za praćenje i istraživanje.
- Naučiti što su otvoreni podaci i na koji način državne i javne institucije objavljuju podatke.
- Naučiti prikupljati primarne i sekundarne podatke, s povjerljivih izvora podataka.
- Izraditi dokumentaciju istraživanja i razvrstati podatke i informacije u mape.
- Zajedno sa talijanskom partnerskom školom izraditi identitet tima ASOC Interreg, osmisliti nazive i opisati istraživanje.
- Izraditi stranicu tima na društvenim mrežama.
Uvodna konferencija