OPIS ISTRAŽIVANJA
Naša je inicijativa kap doprinosa u praćenju projekta CASCADE koji nastoji uspostaviti integrirane sustave nadzora obalne i morske vode za zaštitu i upravljanje ekosustavima. Zajedno s nama potaknite svijest o važnosti zaštite morskih ekosustava!
OPIS PROJEKTA
NAZIV PROJEKTA | CASCADE – “CoAStal and marine waters integrated monitoring systems for ecosystems proteCtion AnD managemEnt” |
MREŽNA STRANICA | https://www.italy-croatia.eu/web/cascade |
VODEĆI PARTNER | Regija Puglia (Italija) |
OPERATIVNI PROGRAM SUFINANCIRANJA | PROGRAM INTERREG ITALIJA-HRVATSKA 2014-2020 |
PRIORITETNA OS | Prioritetna os 3: Okoliš i kulturna baština |
SPECIFIČNI CILJ | 3.2. |
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA | 5 817 547,00 EUR |
PODRUČJE SUFINANCIRANJA ODABRANOG PROJEKTA | Okoliš i kulturna baština |
TEMA ODABRANOG PROJEKTA | Okoliš i kulturna baština |
PREDSTAVLJANJE ISTRAŽIVANJA
Prva riječka hrvatska gimnazija ove je godine jedna od 8 hrvatskih škola izabranih za sudjelovanje u Projektu “ASOC – Prekogranična suradnja Interreg Italija-Hrvatska”. Naš tim činimo mi, učenice 1. i 2. razreda jezičnog smjera, pod mentorskim vodstvom pedagoginje Renate Hasel i profesorice talijanskog jezika Melite Sciucca. Članovi našeg tima u Italiji su učenici koji pohađaju Liceo Carlo Cafiero iz Barlette. Zajedno ćemo raditi na praćenju projekta CASCADE kojemu je glavni cilj razviti integrirane sustave nadzora obalne i morske vode za zaštitu i upravljanje ekosustavima.
Odlučili smo da će ime našeg tima biti CAscadeR1. Naše ime sadrži naziv projekta koji ćemo pratiti, ali i simbole koji predstavljaju naše škole (CA kao Carlo Cafiero i R1 kao 1. riječka hrvatska gimnazija). U logo smo unijeli i boje naših škola i koralj koji nas asocira na projekt CASCADE te smo na jedinicu dodali točku koja simbolizira čovjeka okrenutog prema koralju, odnosno usmjerenog na zaštitu morskih ekosustava. Ime tima simbolično je i zato što na početku nismo znali u što se upuštamo, ali smo se hrabro bacili na posao, kao pravi kaskaderi.
Na samom početku, unutar našeg tima u školi, upoznale smo se s osnovnim pojmovima – naučile smo što je to kohezijska politika Europske unije, što je to Europska teritorijalna suradnja, a upoznale smo se i s Programom prekogranične suradnje Interreg V A Italija – Hrvatska. Naučile smo što je građansko praćenje te na koji način možemo prikupljati primarne i sekundarne podatke iz povjerljivih izvora. Svoje smo znanje primijenile i u praksi te prikupile različite podatke i kontekstualne informacije o izabranom projektu – izvještaje, zakonske i podzakonske akte, objave u medijima i sl.
Cilj našeg građanskog praćenja je istražiti doprinos projekta CASCADE zaštiti i upravljanju ekosustavima te proširiti svijest o provedbi i ciljevima projekta. Nadamo se da ćemo kroz rad i aktivnost na društvenim mrežama zainteresirati javnost, i naše vršnjake, za ovu važnu temu!
PRIKAZ STRUKTURE ISTRAŽIVANJA
Dokument: Plan istraživanja
Dokument: Prikaz strukture istraživanja